lördag 26 november 2011

Nobody wants to play with me =( !!!

Efter Thanksgiving som tydligen bara handla om att få ner så mycket mat som möjligt... Känner jag mig som en elefant som käkat upp en val...
Då e det dags för träning.. Dagen börjar med att springa "rundan"!!!


Nu kände jag mig lite bättre typ bara som en flodhäst... Måste göra något mer,  då va Beachvolley en bra ide....


Oki nu känner jag mig att tjockisen börjar lätta men fortfarande känner jag att det dallrar och att jag kan göra bitch slap på Oscar med gäddhänget... Det får bli lite Tennis oxå!!



Nu jävlar känner jag mig så taggad så det e helt sjukt!!!! Jag e ju i grym form o klassar ut alla andra med hästlängder, men bara för att jag säger "kom igen era skithögar rör på fläsket" då helt plötsligt vill ingen spela med mig!! =(


Dagen avslutas ialla fall med vin på balkongen o kollar sol nedgången... Oscar sitter för övrigt några meter bort med en blåtira (jag råka bli så arg för att han inte ville spela med mig så jag råka kasta mitt rack på han) men men... shit happens.... Lyd frugan så blir ju allt jätte bra ;)



Men nu när man känner sig bra igen så blir det utgång... Bara Oscar kan sluta tjura, jag menar det e ju inte såååå farligt!!!  

 

1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha ni är för härliga tokstollar!!!
    Älskar att du kan bitchslappa med gäddhänget ;)
    Ser dock i att vara i gryyyym form, skitsnygg är du LIllis :) puss på er

    SvaraRadera