fredag 25 november 2011

Where is my Under Wear ??

Bomber och granater. Så kan man uttrycka det när tjejerna gick loss denna kväll och vilken lyckad kväll det blev. Massor av vänner inbjudna på lite partaj och kvällen blev fantastisk. 
På väg in på Krog Savoy, märker jag att jag glömt min plånbok med mitt ID i. Det var första gången i mitt liv då det blev ett positivt misstag. Istället begav vi oss till hus party där vi alla bada bubbelpool och drack en massa drinkar.





Tokigt hur det kan bli när man vaknar upp på Thanksgiving morgon och ens underkläder är borta. Jag undrar vad betjänterna tänkte när dom fann mina kalsonger?????




Efter flera timmar i bubbelbad och klockan närmar sig 5 timmar efter midnatt så får min brother in law, Jonas den briljanta ide´n att vi skall bada ångbastu. Kanske inte var den bästa tanken när man klockan 14 dagen efter skall infinna sig på Thanksgiving middag. 






Thanksgiving helgen har helt enkelt varit underbar och jag måste åter igen säga att vi har lärt oss mycket. Maten dom äter på Thanksgiving är fantastisk och det är en helg då familj och vänner träffas för att bara vara och ha det sådär mysigt. Se bara till att hålla undekläderna på. Man vet aldrig vart dom kan ta vägen annars!


See ya!






 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar