söndag 27 november 2011

Strömlös Advent?

Fick ett samtal på Skype som sa att det har varit ganska blåsigt i fjärran Land. Strömlösa timmar är ju aldrig något man önskar sig men det är ju tur dock att man kan värma sig på det första av fyra ljusen på adventsljustaken. Santa Barbara har varit lite blåsigt det med och bara man tittar på denna bild så förstår man ju hur kämpigt vi har det.


  
I dag så valde Linda att inte bära kjol på sig för
det många inte vet är att det blåser alltid nerifrån och upp här borta!

Har ni hört talats om klädmärket Kitson någon gång? För det har i varje fall inte jag gjort. Detta är ett klädmärke som skall vara väldigt speciellt för speciella människor. Jag vet inte om det bara är jag som inbillar mig, men att få som tjej en väska på krogen av en kille som säger att detta pris delar vi ut till kvällens vackraste tjej......öööööö vadå? jag vet att jag har en vacker fru men det måste varit den sämsta raggningrepliken ever. Säg istället att du har något som jag inte har! "PENGAR"!!!!! 


Jag e såååå berörd över att Linda fick detta pris så jag firar detta med en rå fisk som jag så gärna ogillar!!!!! 


Idag har för dom flesta människor varit en ganska bra dag förutom att det har blåst väldigt mycket. Det jobbigaste var nog att Linda var tvungen att för en timma möta upp sina klasskamrater i skolan för att gå igenom en presentation i nästa vecka.


Vi sammanfattar denna dag med att vi har lärt oss mycket. Livet e inte alltid så lätt som det borde vara. Kanske så har vinden vänt och i morgon och så är alla bekymmer glömda.

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar