tisdag 6 december 2011

Guldstjärna till Mr.A and Mrs.A

Nu börjar man känna efter att benen har sprungit som trummpinnar över skolan, att jobbet börjar faktiskt löna sig... Vi är ju som sagt inne i Final veckan nu... O jag o min lilla stjärn gosse har ju tävlat ändå sen vi börja vår termin här i SB om vem som får högst betyg.. Den som har förlorat har fått städa o allt sådant för en vecka eller gå till skolan med en dumstrut, men vi har ändå sagt att den som vinner på Final provet ska få göra det värsta straffet.... 
Det sjukaste är att vi har alltid bara slått varandra med ett poäng hit eller dit.. Så nu när vi fick reda på ett slutprov på en utav kurserna, då är vi ju helt LIKA!! Och vi båda fick även 93% av 100% utav hela kursens värde detta blir ju ett stort A...



Men p.g.a detta så e ju vi sådanna stjärnelever så vi kan hoppa över vissa kurser som alla foreigners som vi måste ta för att få ut en degree...
Nu återstår det 2 Final prov att få tillbaka... Ställningen är 1-1 och stämningen är olidlig...

Från det ena till det andra, när man beställer frukost här får man både lunch o middag.. Allt packat o fint i en liten doggy bag... Ibland önskar man ju att man kunde säga att man verkligen har en hund oxå!!

Jag har kommit på att min nya sport är studsmatta.. Ska börja öva inför OS år, 2045..
För när ändå Orreman har gjort en golfgreen i vår lägenhet tänkte jag 
"varför kan inte jag få ha en studsmatta i vardagsrummet"


Guldstjärna i boken till alla!!! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar