fredag 3 februari 2012

Passa på medans dom e små...

Dagarna går ju så fort så det e skrämmande.. Man lägger sig på söndag kväll och det känns som man vaknar fredag morgon..
Veckan började ju bra med att jag kände mig bakis.. hmmmm... Är detta ett tecken på att man börjar bli gammal när man går ut en lördag och dricker 1öl jepp det va verkligen bara 1öl!
Efter fitness expon på lördagen gick vi ut i Hollywood på en klubb, och som sagt e ju jag o oscar nyttiga nu så jag tog bara en öl och sen skulle Oscar köra hem till Santa Barbara så han drack ju inte..
Det är oxå sjukt hur man vänjer sig vid dessa sjuka stora avstånd här, det tar asså 1.5 timma från L.A till SB när det nästan inte e någon trafik (så lite trafik det kan bli på en 6 filig motorväg).. och det kör man som det vore ingenting.. Jag menar hemma i sverige tänkte jag ju att "å va jobbigt att köra till Göteborg"... Ja ja man tar seden dit man kommer..


Fortsätter veckan med plugg, träning, plugg, plugg, träning, träning...
Samtidigt som jag försöker dra mig upp i denna skit ställning som jag inte ens orkar.. Tänker jag bara på mitt ämne till uppsatsen.. Multitasking!!
 Går upp 6.30 stensomnar vid 12 med en kurs bok i handen.. Detta pågår mån-tors..
Äntligen fredag tänker jag "SOVMORGON"!!!!
Men NEJ för jag har en baby vid min sida som vaknar pigg som en mört klockan 7 på morgonen, hoppar upp ur sängen sjunger och dansar och ropar KAFFE, KAFFE!!!
Så jag säger bara till er småbarnsföräldrar att va lyckliga när era barn är små och sover på morgonen... För när de börjar närma sig 30år då är det LIV I LUCKAN!! 

Men allt detta plugg o slit gör vi ju för en orsak.. 
Vår kära Malin kommer ju på måndag hit o hälsar på oss och då blir det ABSOLUT inte en lugn stund för då ska vi åka till; San Fransisco, San Diego och självklart Las Vegas!!!!!!
ÅÅÅÅ DET SKA BLI SÅÅÅÅ KUL!!!!!

Så nu bara ett halvår försent har jag och Oscar tagit våra Kaliforniska körkort.. Jag tänkte ju shit jag har ju glömt allt som jag plugga på till körkortet när jag tog det.. För det va ju typ 100år sedan... Men HAHAHA det va ju inte precis SVÅRT fick en liten "broschyr" och våra vänners körkortsprov att plugga på.. Så vi fick ju alla rätt =)
Inte konstigt att dom kör som galningar här!!!

Ojojoj va jag har babblat nu så jag säger tack för mig o bye bye so long babies...
 Mrs. A.
  




3 kommentarer:

  1. Ha ha ha Oscar e allt en riktig liten piggmört han, när ska han lära sig att sova ut på morgonen :) saknar dock att vakna upp till gitarrspel på balkongen utanför, mina finaste Goa vänner! All kärlek och kör försiktigt :) puss

    SvaraRadera
  2. hahaha jag vet!! jag har forsokt nu i 6ars tid o lara han sova ut men det funkar ju inte!!
    o gitarr spelet kommer till sommaren da kommer han sta utanfor ert sovrumsfonster o spela =)!!! hihihi... PUSSSSSSS

    SvaraRadera