lördag 4 februari 2012

Baby har rätt...

Igår kände jag inte så mycket skrivar inspiration till min uppsats som ska vara klar nästa vecka.. Så för att locka fram den sa min kära man att vi går ut o äter en mysig middag så fortsätter vi sedan med skrivandet...


Hitta jätte mysiga och goa restauranger downtown...

Oscar beställer diet coke och jag tar ett glas rött.. Samtidigt som han säger jasså då blir det utgång idag.. Jag blir förbannad och säger vadå bara för jag tar ett glas vin behöver det inte betyda att det blir fest! Han fortsätter "jo när du gör det så betyder det fest" jag blir irriterad över detta och säger att han har HELT FEL!!!


Sorry baby du hade rätt!!! när vi e klara med middagen ringer våra vänner som är på klubben Eos och har ett bord med bottle service.... Jag som redan hade tagit ett glas och kände mig lite små rund om fötterna sa ju "hell yeah were coming"... Väldigt kul va det!!
Nu sitter jag här med lite panik och dåligt samvete.. För det dunkar i mitt huvud så jag är absolut inte sugen på plugga och har noll motivation!! Dåligt samvete är för att jag precis klämt i mig en hel pizza (min favorit från Dominos med pepperoni och pineappel) och är JÄTTE sugen på hemmakvälls godis!! Det finns ju inte lös godis här på samma sätt som i Sverige men men jag ska åka o köpa m&m och twizzlers...mmmmm så gott favorite candy.. (Känns ju som det nyttiga livet e som bortblåst men det ska tas upp på måndag igen....)
Nu hade det varit helt perfekt om det hade kommit ett marathon med mitt favorite program Dance Moms..
Helt galna mammor och deras döttrar o en ännu galnare danslärare i en "reality show"
Oscar totally HATAR denna serie and I love it och frugan bestämmer ju ;)

Pöss o hej from Mrs.A
(hahaha rimmar ju typ)

2 kommentarer:

  1. Ha ha ha ha tänk vad väl han känner dig Ozzy oz! Festa på och gör det ordentligt som alltid :)

    SvaraRadera
  2. hahaha ja ibland kanner han mig battre an vad jag kanner mig sjalv!!

    SvaraRadera