torsdag 19 januari 2012

Det är väll aldrig försent att få en julklapp.....

Som vanligt sa jag o min man att "vi köper inga julklappar till varandra".....
Men jag ångrade mig, jag önskar mig en julklapp ändå!
Det var en liten fågel som viskade i mitt öra (Madde;) att jag alltid önskar mig så dyra julklappar/ födelsedagspresenter... Förstår inte detta... Jag brukar önska mig det jag verkligen BEHÖVER och det har blivit Thailandsresor, LA resor och ja oftast något i den stilen.....
Så för några dagar sedan hittade jag åter igen precis det jag verkligen BEHÖVER, ett par vrål snygga solbrillor.... 
Så jag sa till min kära make " jag har ju inte fått en julklapp av dig och om du verkligen älskar mig har jag hittat ett par solbrillor som jag verkligen skulle vilja ha i försenad julklapp"
OK sa han utan att veta vad dom kostade..... hihihih......
I LÖÖÖÖÖÖÖÖÖVE MINA NYA SOLBRILLOR

Men sedan ska ni veta vad min kära make sa 
"jag har ju inte fått en julklapp av dig så jag har oxå sett ett par solbrillor nu som jag önskar mig"
Men HALLÅ!!! Jag fick ju vackert säga till han 
"att om du är snäll i ett helt år så får vi se vad tomten kommer med till jul.. För hur skulle det fungera om alla fick julklappar hela tiden under årets gång, då skulle vi inte ha någon julafton kvar"

Nu är mitt mission att få en förtidig födelsedagspresent... Jag har sett världens sötaste hund som jag verkligen skulle vilja ha...
Och JA den är riktig och blir inte större!!
Men detta krävs nog en HELDEL övertalning för o få denna världens sötaste hund!!
Så jag köpte en bok till Oscar som jag hoppas ska hjälpa till med att få min vilja igenom...
Här är det ju bevisat att han kan fortfarande känna sig manlig och vara en hunk fast han har en pytte liten hund...

Jag tänkte även bara nämna att om ni där hemma VERKLIGEN TYCKER om mig så har jag hittat en sak som jag VERKLIGEN BEHÖVER!!! Typ till födelsedagspresent kanske...
JEPP ni ser rätt ett LUFTSKEPP!!!!
När jag o Oscar satt o åt frukost på balkongen då kom denna grejen seglandes förbi...
Och med en gång tänkte jag att det är ju precis ett luftskepp som jag BEHÖVER!!!!!
Så om ni vill att jag ska komma o hälsa på hemma i Sverige oftare, kan jag ju göra det med mitt luftskepp... 
Detta är ju en PERFEKT födelsedagspresent till mig från er alla där hemma!!!
Den är nog inte så dyr... men börja spara nu för säkerhets skull..

OKI nu har ni min önske lista och jag vill bara säga att jag tycker om er alla 
SÅ HIMLA MYCKET!!!! ännu mer om jag får ett luftskepp..


1 kommentar:

  1. Ha ha ha ha ha jag dööööööör!!!!Bäääjbä då. Du e la för go!!!! Klar du ska ha nya solbrillor, men då kanske du kan kasta ett eller två av resterande 400 par solglajor :))) !!! 

    Åååå varför är jag inte förvånad att även Oscar där i samma veva har sett ut ett par som även han vill ha, ha ha ha ha ni två sporrar ju bara varandra att bränna pengar ha à söööötnosar!!!

    As fot the luftskepp, jag loooovar att bidra med min feta mammapeng om du bara tar dig hem :)) puuuuuusssssssss!!!!!! Älskar och saknar och lääääängtar tills juni!!!!!!

    SvaraRadera