fredag 6 januari 2012

Dagarna vi Minns 2011

2011 har för mig varit ett fantastiskt år och man kan konstatera att detta året har ju bara flygit i väg men ändå har jag svårt att minnas vart jag och alla mina vänner firade nyår mellan året 2010-2011. Konstigt det kan vara men jag säger som jag alltid har sagt, "ibland har man minne som en guldfisk" Här kommer lite av året 2011 och jag varnar för starka bilder!



  • 2011 började med att jag (Mr A) äntligen fick göra en försäsong igen, och på vilket bättre sätt kunde man få avsluta sin fotbolls karriär när man i Oddevold har 25 helt underbara killar i omklädningsrummet. Tack alla i Oddevold för detta!


Som ni vet så är det guldfisken som talar men det finns vissa tillfällen som man kommer ihåg väldigt mycket. Resan till göteborg för att se Oddevold vs Örgryte. Guldfisken har glömt resultatet i matchen men resan dit och kvällen är oförglömmlig!!





 Väl framme på plats visar vi västkust bor hur det går till på en fotbolls arena. Kanske är det så att vi e för snåla för att köpa öl på plats eller så är det för att dom bara säljer 3.5 öl på arenorna. Döm själva!!!!!!!




Direkt efter match bar det iväg till restaurang Manana där vi fick avnjuta god mat med ett sällskap ut över det vanliga. Nästan alla nära kompisar deltog runt bordet och det är sådana tillfällen man aldrig kommer att glömma.




Sommarfest 2011 sammanfattas enkelt med en av sommarens hetaste sommar plågor.



Efter många år av att vilja uppleva något annat än Sverige bestämmde vi oss att ta steget att flytta till Amerikas västkust. Ett ganska stort steg att ta sammtidigt som vi får en av dom bättre utbildningarna man kan få. Nu njuter vi av sol och värme 365 dagar om året och har en underbar tid här i Kalifornien.






Saknaden av familj och vänner är stor men just nu så lever vi ett underbart liv. Vi vet ju och vi har lärt oss att från dörr till dörr från Sverige till Usa så är det bara 24 timmar. Nu ser vi fram emot ett nytt 2012 och när vänner från Sverige snart kommer och hälsar på. 

Kram alla och ett gott nytt år!

Best Regards

Mr A
  







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar