fredag 16 december 2011

Vilket Avslut

Sportveckan har nått sitt slut och jag kan konstatera att det inte är lätt att utse en vinnare. Om jag dock måste bestämma någon så måste jag nog säga Lina som gjorde en så fantastisk avlutning när hon framför oss visade sina talanger i charader. Här är ett exempel på hur det såg ut! 




Våran vän Alex har i många år varit jägare och han åker ofta ner till Mexico och jagar Quail. 

Före


Efter


När han fångar sitt byte så binder han först upp dom med bacon, sedan fyller han ändan med jalapeno, sedan när bytet är infångat så gör han sin sista dödliga stöt med sina spjut genom hjärtat.

Quail är ju även kallad för "The bird of Witches" Så det är väldigt viktigt enligt seden att bränna fågeln på bål.


Charader är underskattat och quail smakar fantastiskt. Med detta så avrundar jag sportveckan med 5 snabba ord. 

Jag älskar mitt liv nu!


Mr A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar