tisdag 13 december 2011

SUPPLIES =)


Vi ordnade ett litet suprise party igår åt vår vän Alex som fyllde 26år...
Här är förberedelserna på gång i hög nivå... Hjärnorna tänker så det knakar..
De gemensamma STORA frågorna är: 
 Hur säger man ÖVERRASKNING och GRATTIS på engelska???
Undra om Amerikanarna har någonsin hört ¨ja må du leva¨..?
Till slut kom vi ju på vad vi skulle säga när han kom innanför dörren 
SUPPLIES!!!!! 
Alex blev väldigt glad ialla fall =)

Anders Borg fick dock sparken igår när vi kom på han med en STRIPPA!!
Mycket graciös strippa vill jag till lägga..

Jag kan säga att det e inte Always sunny in sunny California...
Igår gick temperaturen ner till 15grader o det va mycket molnigt till o med en liten regnskvätt.... Vi höll ju på o FRYSA IHJÄL!!!!!
Fick bli lite shopping o fika hela dagen...

Nu ser jag att ni tänker:
 Hur kan de där två nötterna shoppa o dricka upp sina pengar på det där sättet.......
Men det ska jag svara på. 
Min man har öppnat en frisör salong i vårt kök...

LÖVE TOO YA'LL
Mrs A






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar