måndag 21 november 2011

Back in School!!

Helgen går alltid lika fort fast vi alltid e lediga varje fredag men nu va vi hemma efter vår otroligt tuffa skoldag 8-10 PM kolla noga PM!! Vi gör aldrig det misstaget igen o tar fel på PM och AM när det slutar med att vi har alla kurser på kvällen!!



Jag får ju väldigt nytta för mina UGGs ialla fall dessa två sista veckorna som e kvar!! Sen har vi utslitna studenter ett jullov! väldigt skönt!
 
Denna dag har jag fått ägna mig åt Essay skrivning måste skriva något personligt o då tänkte va e inte bättre o skriva om hur JAG (fru Linda) "pop the question"... 



Min stackars baby har inte varit helt kry idag HOPPAS han e bra imorgon för då e det ju ingen vanlig dag för det e Oscars FÖDELSEDAG!!!!

Träning blev det inte idag men jag inför en ny dag för att börja nya livet varje vecka på
o det e TISDAG... Det e skit bra för då e måste man ju bara hålla sig från allt gott Tis-Tors...

GOOD NIGHTIE 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar